ការសិក្សារបស់សិស្សវិទ្យាល័យ១០មករា១៩៧៩ ខេត្តសៀមរាប
ថ្នាក់ទី១០ ខែ ឧសភា ២០១៧
លទ្ធផលការសិក្សារបស់ប្អូនៗ ដែលប្អូនបានខិតខំក្រេបជញ្ជក់ចំណេះដឹងវិជ្ជាពីលោកគ្រូ អ្នកគ្រូ ដែលបានបង្រៀន និង ការខិតខំតស៊ូ សិក្សាស្រាវជ្រាវរៀនសូត្រ អស់រយៈពេលពេញមួយខែ នោះ ឥលូវនេះលទ្ធផលនៃការខិតខំ នោះ បានចេញជាលទ្ធផលហើយ ។
ខាងក្រោមនេះ ជាលទ្ធផលសិក្សាប្រចាំខែ ឧសភា ឆ្នាំ២០១៧ តាមថ្នាក់នីមួយ ៖
- ថ្នាក់ទី១០ A គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោក បេ ឡន បង្រៀនមុខវិជ្ជា គណិតវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ B គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោក គឹម អៀង បង្រៀនមុខវិជ្ជា រូបវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ C គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោក កា ហុង បង្រៀនមុខវិជ្ជា គីមីវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ D គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោក អៀម ភារៈ បង្រៀនមុខវិជ្ជា រូបវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ E គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោក ហ៊ឹម កែនសារឹម បង្រៀនមុខវិជ្ជា ភាសាអង់គ្លេស
- ថ្នាក់ទី១០ F គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ អ្នកគ្រូ ងួន សុគន្ធមាលា បង្រៀនមុខវិជ្ជា គីមីវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ G គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ អ្នកគ្រូ លន់ សុជា បង្រៀនមុខវិជ្ជាភាសាអង់គ្លេស
- ថ្នាក់ទី១០ H គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោកគ្រូ លី ចាន់កុសល បង្រៀនមុខវិជ្ជា ភូមិវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ I គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោកគ្រូ រដ្ឋ ចន្ថា បង្រៀនមុខវិជ្ជា គណិតវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ J គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោកគ្រូ អ៊ា សេងអាន បង្រៀនមុខវិជ្ជា គណិតវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ K គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ លោកគ្រូ ប្រាក់ ប៊ុនធឿន បង្រៀនមុខវិជ្ជា ភាសាអង់គ្លេស
- ថ្នាក់ទី១០ L គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ អ្នកគ្រូ ញ៉ឹប កណ្ណិកា បង្រៀនមុខវិជ្ជា
- ថ្នាក់ទី១០ M គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ អ្នកគ្រូ សោម សុគន្ធា បង្រៀនមុខវិជ្ជា រូបវិទ្យា
- ថ្នាក់ទី១០ N គ្រូបន្ទុកថ្នាក់ ៖ អ្នកគ្រូ ខាំ ផល្លា បង្រៀនមុខវិជ្ជា រូបវិទ្យា
ការសិក្សាត្រូវមានការប្រណាំងប្រជែង ទើបយើងដឹងពីសមត្ថភាពពិតរបស់យើង បើខែនេះប្អូនមួយចំនួនមានលទ្ធផលមិនល្អ តែខែក្រោយគឺប្អូនៗត្រូវខិតខំប្រឹងប្រែងរៀនសូត្រ បន្ថែមទៀត ដើម្បីប្រជែងយកលទ្ធផលដ៏ល្អមួយ ដែលជាបំណងប្រាថ្នាខ្លួន ។
ទន្ទឹមគ្នាដែរ អាណាព្យាបាលសិស្សទាំងអស់គួរតែយល់ និង ដឹងរឿងនេះ ហើយជួយជម្រុញកូនៗផងខ្លួន ដូចជា ៖ ទុកពេលវេលាឲ្យកូនៗបានរៀនសូត្រ ឬ សិក្សាស្រាវជ្រាវ ទោះនៅសាលា និង ផ្ទះ , យកចិត្តទុកដាក់លើសកម្មភាពសិក្សារបស់កូនៗ , មើលលើសុខភាពកូនៗផងដែរ ទាំងនេះជាជំនួយមួយដែលកូនៗមិនអាចខ្វះបាន ។
យើងខ្ញុំសូមជូនពរប្អូនៗ ទទួលបានលទ្ធផលល្អ និង មានសុខភាពល្អ !
សូមជួយ ផ្សព្វផ្សាយ យ៉ាងណាឲ្យបានដល់អាណាព្យាបាលរបស់ពួកគេផង !
No comments:
Post a Comment